30 grudnia 2013

2013 za nami, i co dalej?

Właśnie mija kolejny rok z huhu. Dużo się działo. 
Kilka miesięcy walki o naszą Ninę, przeprowadzka do innego miasta (chociaż to właściwie powrót na stare śmieci), urządzanie nowego lokum, wymarzony pokój dla moich dziewczyn, wspólne wakacje po dłuuugiej przerwie, wznowienie huhuchowej produkcji i naszych recenzji. 
W tym roku w każdym dniu coś się dzieje.

KSIĄŻKI


ZABAWKI


HUHU DESIGN

HUHU SZYJE


POKÓJ DZIECIĘCY

I teraz ogromna prośba do Was! 
Napiszcie o czym chcielibyście czytać w 2014 roku. Może więcej książek, zabawek, a może chcecie częściej zaglądać do pokoju dziewczyn? Coś zupełnie nowego? NAPISZCIE!

8 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam posty o książeczkach i będę przeszczęśliwa, jeśli w 2014 r. znajdę je u Ciebie :-). I do pokoju dziewczynek też bym chciała zaglądać i o zabawkach poczytać. Aaaa, i trochę DIY, to też super sprawa. Hmmm, wychodzi mi, że wszystko bym chciała. Po prostu więc pisz, bo bloga masz super :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. No i oczywiście wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku :-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku... oby działo się w nim tak samo wiele dobrego, albo i więcej :) Najchętniej zaglądam do Twoich dziewczyn i czytam o książkach, więc ku temu będę się uśmiechac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się regularnie podążać krokiem "małych stópek" :) Ciekawostki ze świata dziewczynek w połączeniu z kreatywnością ich mamy to dla mnie największa frajda; życzę więc więcej wolnego czasu na wpisy w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to bym wszystko chciała :) i książeczki, i design, i szycie, i pokój, i zabawki... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście przed wszystkim o książkach i o pokoju także, bo jestem na etapie urządzania pokoju dla córki,więc może coś podpatrzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej jestem ciekawa co czyta Huhu. A tak z nowości.. hmm może twórczość małej Huhu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego na kolejny rok:)))))
    I dziękuję za kalendarz:))))))
    PS. Ja chętnie bym pooglądała pokój dziewczynek...i Twoją twórczość...no i zabawki....i książki też:))))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...