3 grudnia 2012

Puzzle przestrzenne Tessel

Nareszcie jesteśmy z powrotem! Miśka w końcu jest zdrowa i powędrowała dzisiaj do żłobka. Była przeszczęśliwa i lekko oszołomiona po 2-tygodniowej przerwie. Ja natomiast wracam do normalnego trybu życia i do Was kochani!

Znacie maty Tessel? Jeżeli nie to musicie je koniecznie poznać.
Miś dostał w prezencie urodzinowym od swojej matki chrzestnej (bardzo dziękujemy Aniu!) jeden z modeli - konia na biegunach. Mata jest wykonana z bardzo trwałej i wytrzymałej pianki, którą można składać jako matę do zabawy lub jako konia na biegunach. Więc kiedy znudzi się nam Patataj patataj i Ihaaa ihaaa, po prostu rozkładamy konia i układamy gigantyczne puzzle.

Dostępne są 2 modele koni, 2 modele samochodów + kwiatki. Do wyboru do koloru.

Z góry przepraszam was za jakość zdjęć. Przed pracą ciemno, po pracy ciemno.



15 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę... super zabawko-mata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyslowe cos dla maluszka i dla starszego dzieciaczka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już takie puzzle. Ciekawe są. A jaka jest maksymalna dopuszczalna waga dziecka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu nie ma. Rodzic też się pobuja, gorzej gabarytowo ;)

      Usuń
  4. ale fajne...nie słyszałam o tych matach

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, super! pierwszy raz widzę takie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze...ale fajne:) A zawsze byłam sceptycznie nastawiona do tych pianek...dostałam w spadku kilka piankowych puzzli ale wyniosłam na strych..

    OdpowiedzUsuń
  7. super! widziałam te puzzlo-maty i się zastanawiałam czy gra warta :) a co do zdjęć bez światła...oj borykamy się z tym samym problemem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka jest naprawdę super jakości, a zabawa świetna :)

      Usuń
  8. Rewelacja! A gdzie to można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  9. O czadowe:) a dziadkowie się zastanawiają nad prezentem:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...