18 grudnia 2012

Candy u huhu nr 2

No więc rozkręcam się. Powoli, bo moje obecne życie prywatne nie bardzo na to pozwala.
Na pierwszy rzut poszły kostki sensoryczne, o których zrobieniu myślałam już od dawna.




Ale specjalnie dla Was mam coś innego. Od paru lat (więc jeż to już tradycja) projektuję kalendarz dla rodziny i przyjaciół. Wszyscy wiedzą, że kalendarz dostarczam JA. Jego projekt jest co roku inny, ale forma została wypracowana na przestrzeni lat i w oparciu o liczne komentarze i prośby.
Jeden z tegorocznych kalendarzy może należeć do kogoś z Was.



Zasady jak zwykle - proszę zostawić komentarz pod postem (napiszcie gdzie umieszczacie baner, koniecznie!) i udostępnić baner na fb lub blogu.
Termin zgłoszeń - 26 grudnia.
POWODZENIA!

więcej zdjęć tutaj:







33 komentarze:

  1. piękne rzeczy! Kostki cudne! Zgłaszam się - baner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śliczny kalendarz :)
    Też się zgłaszam, a baner dodaję na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :), baner na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. no i my się zgłaszamy może tym razem nam się uda :)
    banerek dodany

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny i ja staję w kolejce
    banerek na fb
    magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. chętni !!
    banerek na blogu :)
    mamabumma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się - rzecz oczywista! Ciekawa jestem Twoich kalendarzy autorskich! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banner już zaraz umieszczam na blogu!

      Usuń
  8. I ja, jakież cudne. Zgłaszam się :) A te kostki wyśmienite!
    Baner ośmielę się umieścić na tulajowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sie zgłaszam, nie udało się tamtym razem, może teraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zgłaszam, banerek na fb (Karolina Aniszewicz)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Banerek na pasku bocznym, tutaj: http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się zapisuję do losowania słodkości.
    Baner umieszczam na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja się zgłaszam - banerek u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to i ja ustawiam się w kolejce :) A ponieważ uwielbiam różnego rodzaju kalendarze to robię to z ogromną przyjemnością :)

    Baner w bocznym pasku, a blog dodany do obserwowanych.

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie i na swoje CANDY. Pozdrawiam.

    http://revi-art-hm.blogspot.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcia się zapisuję:) banner i link na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam Cię na www.kramikzcukierkami.blogspot.com - możesz tam ogłosić swoją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moze tym razem sie uda :) banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  18. Kostki fantastyczne:) A kalendarz wyjątkowy...ustawiam się w kolejce a banerek na blogu:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zgłaszam, piękny jest, zaszczytem byłoby mieć taki :)))))
    Banerek tutaj: http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo pomysłowy kalendarz, świetne grafiki :) zgłaszam się :) banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadł mi w oko niedawno ten kalendarz na decobzaaar- bardzo mi się podoba.
    Baner zamieściłam na blogu: http://kotburykot.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodam do listy konkursów na www.kramikzcukierkami.blogspot.com. Będzie mi miło, jeśli tam wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękujemy za ekspresową wysyłkę pomarańczowej kostki sensorycznej:) Maluch ją od razu polubił;)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę śliczny kalendarz :)
    Też się zgłaszam, a baner dodaję na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kalendarza na rok 2013 nadal u nas brakuje, dlatego ustawiam sie grzecznie w kolejce :)
    banerek okiemnadin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zdążyłam! :) ustawiam się w kolejce, piękna robota! baner u mnie na dolnym pasku, na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowita tradycja. Bardzo praktyczny pomysł. Genialny projekt.
    Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako 100 osoba :D
    baner jest na moim blogu http://kamira90.blogspot.com/ po lewej stronie na dole gdzie reszta banerków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ostatnim rzutem na taśmę zapisujemy się na kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i wsparcie w chorobie:) już niedługo wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cuda! Szkoda że nie zdążyłam na candy ale i tak dołączam do obserwujących i będę szukać tu inspiracji :))

    OdpowiedzUsuń
  32. kurcze szkoda, że dopiero dzis tutaj trafiłam!



    Obserwuję, podziwiam i zapraszam do mnie :):*
    http://kasiulekkochany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...