21 listopada 2012

Ogłoszenie zwycięzców pierwszego Candy!

Tam tarata Ta Dam!
Dzisiaj w południe, kiedy gorączka Misia trochę zelżała, przeprowadziliśmy losowanie:


Tyśka (apaszka nr 2) i Zuziankowa (buciki nr 6) - serdecznie gratuluję! Proszę o kontakt na maila z adresem, na który mogę wysłać Wasze nagrody.

Dziękuję WSZYSTKIM za udział, to była świetna zabawa. Postanowiłam, że za każdym razem, kiedy będę tworzyła coś zupełnie nowego zorganizuję Candy, a już niedługo kończę autorski kalendarz...

18 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Wybór tych małych łapek musiał być trafny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejj:D ale się cieszę pierwszy raz udało mi się coś wygrać :-) :-) dziękuję kochanym rączką za wylosowanie mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach nie udało nam się. Ale gratulujemy zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za zabawię, robisz naprawdę piękne rzeczy. Pozdrawiam :-) I zaprasza też do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Dziewczyny! Ale się Wam super trafiło! Huhu a ile kosztuje u Ciebie taka apaszka np.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości, pod koniec tygodnia ruszy sklep :)

      Usuń
    2. super juz sie doczekac nie mogę bo cuda tworzysz!!:)

      Usuń
  6. gratulacje :))
    i cieszę się, że lepiej z Misiowym zdrowiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla Zwycięzców:) Świetne to pierwsze bukietowe zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć,
    mam problem, by zlokalizować namiary na Ciebie, wobec czego piszę tu :)
    Może masz ochotę na wymiankę? :) Robię ekologiczne kosmetyki - balsamy twarde, musy do ciała, sole i bomby kąpielowe etc.
    Zapraszam na mojego bloga, może znajdziesz tam coś interesującego :)
    W razie czego, chętnie wymieniłabym się na chustkę dla chłopczyka.
    Może robisz jeszcze inne rzeczy dla dzieciaczków?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla szczęściar :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę i gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojojoj! Nie spodziewałam się :) Ogromnie się cieszę! Dziękujemy gorąco - ja i moje brzuszkowe maleństwo! Jednocześnie zapraszamy do siebie - do rozdania farbki do malowania buziek dla dzieciaczków!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej dane do Wysyłki wysłałam w wiadomości na FB , bo nie mogę znaleźć Twojego adresu email tutaj :-) pozdrowienia i dziękuję za super zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę! Gratuluję szczęśliwcom :-) I zdrowia dla Latorośli!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...