9 listopada 2012

Mój debiut, czyli huhu rozdaje prezenty!!!

Kiedy ktoś z wolnym zawodem, takim jak mój, ląduje na etacie to nie może skończyć się dobrze. Nie zrozumcie mnie źle - lubię moją pracę i od czasu do czasu mogę poszaleć na jakimś projektem, ale generalnie etat to zabójstwo dla kreatywności. Dlatego całą moją wewnętrzną energię twórczą przenoszę na huhu. Ja tworzę, Miś testuje: książki, zabawki i parę innych akcesoriów.

Specjalnie dla Was przygotowałam moje debiutanckie Candy.
17 listopada specjalna komisja w składzie: Miś z pomocą mamy, wylosuje 2 szczęśliwców, którzy otrzymają prezenty, idealne na Mikołajki.

Sami wybieracie co chcecie dostać:

#apaszki1
1. Apaszka dla dziewczynki 0-5 lat, zapinana na rzepy
50% bawełna, 50% polar MINKY

#apaszki2
2. Apaszka dla chłopca lub dziewczynki 0-5 lat, zapinana na rzepy
50% bawełna, 50% polar MINKY

#pap0-6
3. Buciki (paputki) niemowlęce, rozmiar 0-6 miesięcy(16-17),
wierzch: 100% bawełna, wyściółka: 100% polar MINKY, podeszwa: poliester 550g/m2

#pap9-12
4. Buciki (paputki) niemowlęce ANTYPOŚLIZGOWE, rozmiar 9-12 miesięcy(~19/4"),
wierzch: 100% bawełna, wyściółka: 100% polar MINKY, podeszwa: poliester 550g/m2 z warstwą antypoślizgową

#botki12-18
5. Botki dziecięce jesienno-zimowe, rozmiar 12-18 miesięcy(~20/5"), wersja prototypowa
wierzch: 100% wełna, wyściółka: 100% bawełna, podeszwa: 100% skóra

#botki6-9
6. Botki niemowlęce jesienno-zimowe, rozmiar 6-9 miesięcy(~18/3"),
wierzch: 100% wełna, wyściółka: 100% bawełna, podeszwa: 100% mikrofibra

ZASADY UDZIAŁU:
1. Należy zamieścić komentarz pod postem, zgłaszający chęć wzięcia udziału w zabawie z numerem wybranego prezentu.
2. Dodać blog do obserwowanych lub polubić na Facebooku
3. Zamieścić banerek informujący o Candy na swoim blogu lub Facebooku. Musi być podlinkowany i znajdować się na głównej stronie(proszę nie umieszczać go w postach, nie jestem w stanie sprawdzać wszystkich blogów. dziękuję!)


Zgłoszenia przyjmowane będą do 17/11/2012 do północy
GOOD LUCK!!!

127 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Proszę o podanie numeru nagrody :)

      Usuń
    2. Jejku,niby takie proste zasady,a tu prosze zapomniałam podać numeru nagrody: wybieram 1,apaszkę.

      Usuń
  2. Właśnie przeglądnęłam Wasz blog. Właściwie przeczytałam od deski do deski i widzę, że będę tu wracać. Wszystkie pokazywane tu książki są bliskie moim dzieciom, co znaczy, że w pełni zgadzam się z gustem literackim autorów blogu. :) Mam nadzieję, że odkryjecie jakąś perełkę i wtedy i my skusimy się na zakup. Pozdrowienia i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęmy! A w niedzielę będzie perełka, pierwsza recenzja pewnej książki w internecie ever.

      Usuń
  3. Aaa! Te nagrody w konkursie są fantastyczne! Takie buciki to nawet chętnie bym kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Huhuhu! Ale cukierasy ;) Chętnie ustawię się w tej kolejce :) ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę tylko o podanie numeru prezentu :)

      Usuń
    2. Marzę o numerze 2 ;) ach!

      Usuń
  5. Botki nr 4,rozmiar 12-18 mscy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam numerki, teraz jest 5 :)

      Usuń
    2. Proszę o informację, gdzie został umieszczony baner, dziękuję!

      Usuń
  6. Odkryłam ten blog wczoraj, przejrzałam i już sobie podlinkowałam na blogu www.dlanich.blogspot.com:) Wybierasz i opisujesz książki, które są nam (mnie i dwóm córom) bliskie.
    Oczywiście, że weźmiemy udział w candy (banerek na www.kultur-alnie.blogspot.com), wybierając prezent nr 2:)
    Pozdrawiamy cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i jak się nie zgłosić, no jak, no nijak więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i jeszcze mam wybrać no nie mam wyboru butki za małe :(. Apaszka nr. 2

      Usuń
  8. Stajemy do losowania, a jakże! Zauroczonam Twoimi dziełami, a w szczególności numerem 4. Te szarości i żółć - od dłuższego czasu moje ulubione kolorystyczne zestawienie ;) No i przydadzą się dla kolejnego maluszka już niedługo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa to i ja się ustawiam w kolejce! nr 4 nr 4 nr 4 nr 4!!! :) boskie.

    OdpowiedzUsuń
  10. a nie! chodziło mi o nr 5 :) więc jeszcze raz: nr 5 nr 5 nr 5 nr 5 nr 5!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawiłam numerki, teraz jest 6! :)

      Usuń
    2. Proszę o informację, gdzie został umieszczony baner, dziękuję!

      Usuń
  11. 4. Botki dziecięce jesienno-zimowe, rozmiar 12-18 miesięcy - idealnie! nie mam butów na jesień/zimę, te są genialne :):). pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. hu hu! Super candy! Zakochalam sie w tych szarych bucikach z zolcia :)
    Banerek dodaje a obserwuje od jakiegos czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. botki numer 4, 12-18 m-cy:)boskie są;)

    OdpowiedzUsuń
  14. botki numer 4, 12-18 m-cy:)boskie są;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o podanie, gdzie został umieszczony baner, dziękuję!

      Usuń
  15. Oczywiście, że chcemy:) Cuda:)
    nr 4 nas zaczarował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam numerki, teraz jest 6, czyli botki na 6-9 miesięcy.

      Usuń
  16. Oooj ja z przyjemnością się przyłączam i powalczę o numerek 2 ;)
    Obserwuje od wczoraj nawet ;) A banerek lecę dodać tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Huhu a z tymi numerami to wszystko gra, bo się nr 4 dubluje:) I teraz mam zagwozdkę:)) Bo my się zgłaszamy oczywiście, bo te szare papucie nas powaliły! Nieziemksie są! I bardzo bardzo właśnie takie byśmy chcieli (Botki dziecięce rozmiar 12-18 miesięcy), to to numer 4 jest (czy może 5?!?) Dla Gucia idealne! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i namieszałam. Numerki są już poprawione :)

      Usuń
  18. Zgłaszamy się i wybieramy te boskie prototypy nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czesc HUHU, a może tak coś wspólnie wymyślimy? :D bo ja tak starsznie chce paputki nr 5 że chętnie kupię :) [odezwij sie na priv jakoś proszę]
    Pozdrawiamy Klocek i Kredka

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam chęć odbioru nagrody :)

    ilonkak@wp.pl
    FB Ilona Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh no i nie dodałam, że najbardziej podoba mi się apaszka dla dziewczynki nr 1 :)

      Usuń
  21. Widzę, że najwięcej chętnych na butki :) są GENIALNE!!! Ale ustawię się w kolejce po żółtą apaszkę, bo z butami rozmiarowo może być u nas różnie :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja sie zgłaszam APASZKA DLA CHŁOPCA:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. I jeszcze ja! Nr nagrody to 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Są bardzo fajne, tylko wiadomo nie mój rozmiar a nie mam komu oddać ich nawet jakbym wygrała ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    wybieram nagrodę nr 3 :)
    obserwuję jako agnieszkazg
    lubię na FB jako Agnieszka Insińska
    i udostępniłam informację na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/132101570274076

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się ;)
    obs-MAgdalena B
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo spodobała mi się apaszka nr 1. Banerek jest!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam witam, i ja się zgłaszam z przyjemnością, na nr 1;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  30. Nie no i co tu wybrać. Wszystko jest boskie i tylko dziewczynki brak. Ale jak już wygram to proszę nr 2 :-)
    Lubię jako Katarzyna P a obserwuję jako katarzynagaj
    Banerek jest na www.witaaminkaa.blox.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. i my się zgłaszamy :)
    numer 5 :)) choć guziczki różowe jakoś lepiej się prezentują chyba, ale jednak rozmiar wygrywa:P

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się z chęcią, uwielbiam minky i takie cuda! Świetny blog!
    Ustawiamy się po wiewiórkową apaszkę nr2:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, jakież cuda do wygrania!
    Śliczne!
    Ustawiam się w kolejce po butki nr 6 :)

    Pozdrawiam z Basią! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w tych botkach! Nie biorę udziału w candy, ale musiałam to napisać:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaaaaaaa....rozpłynęłam się na widok paputków gołębich:O
    Niestety nie zamieszczam banerów, dlatego udziału wziąć nie mogę, ale chylę czoła przed Huhu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie, zwłaszcza od Ciebie!

      Usuń
  36. Zgłaszam się :3 mój brat będzie miał za niedlugo urodzinki i apaszka nr. 2 będzie idealna!
    Wybieram nr.2
    banerek -> http://mabeauteestbellee.blogspot.com/ (po prawej stronie)
    Obserwuje ->Kaja Wa

    OdpowiedzUsuń
  37. są przepiękne chciała bym aby moja córeczka je miała
    numer nagrody 5
    e-mail faustynka1987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o podanie numeru nagrody!

      Usuń
    2. o to jeszcze link do paska bocznego
      faustynka1987.blogspot.com

      Usuń
  38. apaszka nr 2
    :D warunki spełni.lam wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście że piszę się na tej zajefajny konkurs, mój wybór to: nr.2 - apaszka dla chłopca. I oczywiście dodaje do obserwowanych, super tu u Was!
    Baner podlinkowany już śmiga na moim blogu, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. woow ale kapitalne! koniecznie musze sie dolaczyc do ogonka, takiej okazji nie moge przegapic :) moj wybor to 5 lub 6 :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne :)
    Słodziutkie buciki, ale wybieram apaszkę nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja i ja chciałabym..oj chciałabym... <5. Botki dziecięce jesienno-zimowe, rozmiar 12-18 miesięcy(~20/5"), wersja prototypowa>
    Stópki mojego Bąbelka byłyby milutko i cieplutko opatulone na zimę...
    Oj cudne by było bo butki są kapitalne, cudowne boskieeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o informację, gdzie został umieszczony baner, dziękuję!

      Usuń
  43. i ja się zgłaszam! Piękne nagrody, dla mnie nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja numer 2 poproszę.
    Karolina Aniszewicz FB

    OdpowiedzUsuń
  46. nr 1
    na fb agnieszka burliga
    obs mama misi tosi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baner na blogu http://mamatosimisi.blogspot.com/

      Usuń
  47. numer 6 prosimy :) na
    fb monika pomianek:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne cudeńka!niełatwo się zdecydować.
    Nr 5 botki 12-18m-cy, z tymi żółtymi guziczkami.

    banerek dodany na http://mamajaga.blogspot.com

    Poza tym blog bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny blog, choć dopiero pierwszy raz mnie tu przegoglowało:)
    Wszystko jest a ze skromniutkim uśmiechem marzy mi się 2. apaszka dla chłopca lub dziewczynki( bo niby dziewucha w brzuchu siedzi ale kto to wie co za cudo wyjdzie:-)
    na Fb Aneta P. baner na chatka-dla-skrzatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. to i ja stanę do niemałej kolejki :)
    wybieram nr 2
    obserwuję jako Ptysiu a na FB jako Karolina Smo...
    banerek umieszczony : http://tusia-naszamilosc.blogspot.com/

    pozdrawiam :)
    ps. bardzo fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nr 5 Polubione i udostępnione na FB Aneta J

    OdpowiedzUsuń
  52. O Jezusie, ale śliczności!
    Ustawiam się do numeru 5, żółte guziczki ♥:D

    baner na http://cysiowelove.blogspot.com/
    obserwuję bloga jako Kinga L

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się w kolejce po cudeńko nr 2.
    Trudny wybór, bo wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudne butki numerek 6 :) baner zamieszony na blogu http://dzieciakowy-zakatek.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  55. My stajemy z Olkiem po apaszkę nr 2 :) Piękna jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. A my stajemy po antyposlizgowki z zoltymi guzikami:)

    Pozdrawiamy

    Franka i jej mama

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję, lubię na fb i zgłaszam się do zabawy!! Marzy mi się apaszka nr 2 :)
    pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. lubię, obserwuję, komentuję i na nr 2 się zapisuję!
    (baner jest na dolnym pasku - strona główna bloga!)
    chyba o wszystkim pamiętałam... prawda?

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja się zgłaszam po apaszkę nr 2:)

    Baner jest na blogu rodzinnym, lubię i obserwuje i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie to wszystko piękne, rewelacja, masz ogromny talent, tworzysz wspaniałe rzeczy, przeurocze. Ciężko mi się zdecydować między 5 - mój synek właśnie skończył roczek, więc te buciki były by na niego akurat. Tylko obawiam się, że na krótko wystarczą, bo on ma dość dużą stópkę. Dlatego zastanawiam się też nad 2 - apaszka, myślę że na dłużej starczy i na pewno się przyda. Więc wybiorę raczej nr 2, choć butki mnie korcą, bo też przeurocze. Synek na pewno będzie nosił, jak inni zobaczą to też mogą zechcieć coś z takich ładnych rzeczy. Jakby co, będę Cię reklamować, śliczne rzeczy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a w planach i w głowie jeszcze mnóstwo pomysłów :)

      Usuń
  61. Może szczęście mi dopisze. Zgłaszam się po apaszkę nr 1 :)
    ewelinda.sz@gmail.com. Polubione na FB.

    OdpowiedzUsuń
  62. cuda, cudeńka
    i ja się zgłaszam z Julki i jej całego świata
    a uraczyła mnie apaszka nr 2

    Pozdrawiam mati

    OdpowiedzUsuń
  63. Ha! Zdążyłam się załapać :)
    W razie niebywałego szczęścia, na które mało co liczę, poproszę o nr 1 :)
    Banerek na moim pierwszym blogu: bialegrochy.blogspot.com
    Dodaję do obserwowanych BO MI SIĘ TU PODOBA, a nie dlatego że trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja się dopisuję, bannerek u siebie linkuję i na apaszkę numer 2 się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  65. i my się zgłaszamy
    2. Apaszka dla chłopca lub dziewczynki 0-5 lat, zapinana na rzepy

    OdpowiedzUsuń
  66. ...ja już biorę udział ;) ale chciałam jeszcze zaprosić do mojego Candy!

    OdpowiedzUsuń
  67. My się skromnie też zgłaszamy z Filipem :)
    Po apaszkę chłopięcą nr 2 !!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jejku...jaki cudowny blog..jakie fajne candy...piszemy się...obserwować zaczynamy, banerek umieszczamy i nr 5 się zapatrujemy bardzo:)))))

    OdpowiedzUsuń
  69. rzutem na taśmę i ja:)) botki nr. 4:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. botki 5 lub 6 czy paputki nr 4?

      Usuń
    2. haha nie ,a jak to przeczytać ze zrozumieniem:P botki numer 6:))

      Usuń
  70. Zgłaszam się chętnie i wybieram numer 1. "gdyż ponieważ" jest to najbardziej optymalny prezent dla mojej siostrzyczki, pięcioletniej modnisi i fanki różowego koloru :)

    Bannerek umieściłam na moim blogu: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Facebooka również polubiłam, co by być na bieżąco (Paulina Anna Domoradzka)
    Bloga obserwuję jako: puszka

    Pozdrawiam Ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. Kapciuszki przedostatnie i ostatnie <3 cudeńka..

    OdpowiedzUsuń
  73. długa kolejka :)
    prezencik numer 5 poprosimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. wszyscy chcą, chcą i ja... najlepiej 5, ale istnieje ryzyko, że będą za małe... więc 1 :) emajkowska@onet.eu (podlinkowane na http://www.facebook.com/eczyzewska) :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne te Twoje paputki (wszystkie)
    Mam pytanie: Czy byłaby możliwość wykonania takich w większym rozmiarze (czyli 36-37) i oczywiście zakup takowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że zainteresowana jestem butkami nr 5 lub 6

      Usuń
    2. Na razię robię tylko małe rozmiary, ale może w przyszłości.

      Usuń
  76. Wybieram apaszkę nr 1.
    Podlinkowałam na facebooku:

    https://www.facebook.com/ewa.kuligowska.7

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszamy się i ustawiamy po nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszamy się. Wybieramy apaszke nr 2
    Banerek wstawiony, obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się po butki nr 5 - są cudne. Jeżeli nie dopisze mi szczęście to chętnie kupiłabym takie butki dla synka :)
    Baner u mnie na http://detynkowo-agula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Umarłam na widok butków - marzę o nr 4! Jak najbardziej polubione na fb.

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszamy się :)banerek umieszczony
    marzą nam się butki nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  82. 5 - zdecydowanie, choć i inne niespodzianki kuszą:)
    triozrio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. to i ja staję w kolejce nr 1 wybrałam magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Zapisuję się;)
    Wahałam się nad 1 a 2 ale w ostateczności padło na nagrodę nr.1.;)
    dodałam baner http://fraglesik.blogspot.com/
    i obserwuję jako fraglesik

    OdpowiedzUsuń
  85. Suuuper cacuszka!! Ja poproszę numer 2. Piekne i cudne. Link na blogu:
    olkadesign.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam, ja też się ustawiam w kolejce, nr 1.
    Pozdrawiam Gałązka :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Wybieram nr 2. Udostępniłam na FB jako Anna Zaremba

    OdpowiedzUsuń
  88. Apaszka numer 1 Jędruś W
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Nr 1 proszę i mam nadzieję że się załapiemy jeszcze :c
    Facebooka nie posiadam a banerka nie potrafię wkleić jedynie obrazek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem jak wstawić banerek będzie na : majeczka-michas-mati.blogspot.com

      Usuń
  90. jakie cudności!!!!
    akurat dla mojego pędraka to akurat dobra będzie 2, aż szkoda, że to butki takie małe ;)
    banerek wrzucam na fanpage bloga zawodmama :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Dziękuję wszystkim za zgłoszenia. Jak tylko Miś dojdzie do siebie zrobimy losowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekamy z niecierpliwością i życzymy wszystkiego naj dla Miśka!

      Usuń
  92. piękne ...zamawiam dla Poli i Lilki . Co ty jeszcze wymyślisz. Czekamy z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam. Chciałabym kupić buciki nr 5. proszę o kontakt. matyja.domzalska@gmail.com

    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...