7 października 2012

Różnimisie | Agata Królak


Na pierwszy ogień poszła książka, która jest obecnie w pierwszej trójce ulubionych książek Misia. Nasz Miś z zapałem nazywa Misie książkowe. Hitem jest czysty-brudny. Już po pierwszej próbie okazało się, że czysty to cisty, a brudny to brrr. Dla 1,5-rocznego Misia to jest wyczyn.
Książka jest bardzo prosta graficznie, większość naszych mam i babć nie spojrzałaby pewnie na nią w sklepie przychylnym okiem. Jednak Miś zakochał się w niej od pierwszego czytania. W tym przypadku prostota i minimalizm to atut. Książka na dłużej: od prostego pojęcia "chudy-gruby" do abstrakcyjnego "odważny-nieśmiały"

Autorka i ilustratorka: Agata Królak
Wydawnictwo: Dwie Siostry
Książkę mam STĄD.

BLOG 1&2 small-11
BLOG 1&2 small-13
BLOG 1&2 small-14
BLOG 1&2 small-9
BLOG 1&2 small-8
BLOG 1&2 small-15

7 komentarzy:

  1. Olbrzymio podobają mi się te obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy i wielbimy. Ulubieniec mojego Malucha to mały miś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na naszej liscie:) Pewnie bedzie za miesiac:) Teraz posz gasienica i od 1 do 10:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...