23 października 2012

Pierwsze urodziny prosiaczka | Aleksandra Woldańska-Płocińska

Sobotni piknik nad jeziorem spędziliśmy z Pomelo, to prawda, ale był z nami ktoś jeszcze: Prosiaczek.
W książce Aleksandry Woldańskiej-Płocińskiej obchodzi swoje pierwsze urodziny, a już w listopadzie będą drugie:













Wspaniałe ilustracje docenią zwłaszcza miłośnicy grafiki wektorowej, ale proste kształty pokochają już najmłodsze dzieci. Kilkumiesięczne dziecko dostrzeże ogromnego zielonego arbuza, 2 jabłka na rogach dzika, czerwony balon z latającą dżdżownicą i borsuka w pięknym fioletowym pióropuszu. Rysynki Oli pokochałam od czasu jej plakatu na Międzynarodową Konferencję Klimatyczną w Poznaniu Popsułem klimat, znacie?

Na koniec zagadka: Gdzie podziało się pół słoiczka miodu?


PIERWSZE URODZINY PROSIACZKA
Autorka i ilustratorka: Aleksandra Woldańska-Płocińska
Wydawnictwo: Czerwony Konik
Książkę mamy STĄD.

BLOG 567 small-24
BLOG 567 small-25
BLOG 567 small-29
BLOG 8 small-21
BLOG 8 small-18
BLOG 8 small-15
BLOG 8 small-26
BLOG 8 small-30

5 komentarzy:

  1. Pierwsze urodziny prosiaczka zamówiłam 2 dni temu, jutro będziemy już mieli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha:) u nas prosiaczek w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Jako że mam czterolatka w domu, to nie zawsze znam te książeczki dla najmłodszych, dlatego dziękuję za ten wpis, bo chyba kupię "2 urodziny Prosiaczka" na 2 urodziny mojego chrześniaka :) Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze urodziny prosiaczka mamy (już mocno sfatygowane) czekamy więc na drugie urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :)
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...